Dub 24, 2018 - Uncategorized    3 Comments

Silnice….

Dobrý den,

 rád bych se zeptal, zda je v plánu oprava toho šíleného kousku silnice u nádraží a také před novostavbami na ulici 1. května, kde díky stavbě vzniklo několik nových kráterů (v místě napojení staveb do kanalizace). Taktéž je poměrně velká propadlina na ulici 1. května zhruba v oblasti domů 707 – 708, je tam kanál.

Většina těchto závad sice již byla opravena nejlevnější možnou variantou – tedy umístěním dopravní značky „nerovnost vozovky“, nicméně u nádraží (vlastně od nádraží až k restauraci na rohu) tento stav trvá již několik let a domnívám se, že to zase není tak velký kus silnice (cca 150 metrů), aby se s tím nedalo nic udělat.

V ideálním případě by samozřejmě bylo třeba opravit celou ulici 1. května (od křižovatky s Úvozem) až po ten tankodrom u nádraží, což je asi 600 metrů.

Díky za odpověď,

Martin Šuterik

 

3 Komentářů

  • Dobrý den pane Šuteriku, děkuji za nový příspěvek na blog. Bohužel, nic nového na stav Vámi zmiňovaných komunikací nemohu říci, než to, co jsem již dříve napsal. Veškeré silnice (povrchy) na ulici Tetčická, 1. května a Nádražní jsou majetkem Jihomoravského kraje, je v jeho povinostech, aby se o slušný stav postaral. Kraj má zřízenu na údržbu, opravy i investice do komunikací Správu a údržbu silnic JmK – svou příspěvkovou organizaci. Vedení města může udělat jediné, zkontaktovat místní cestmistrovství v Rosicích a vyzvat je k opravě. Zda a jak silnice bude opravena, nemohu zaručit. Zátočina u nádraží je hrozná již léta. Kraj odmítá dát na celoplošnou opravu peníze, protože se zde chystá vybudování nového dopravního uzlu. Mezi námi, je to hloupost, navíc je realizace v nedohlednu.

    Berme ale špatný stav vozovky i pozitivně. Překopy na ulici 1. května pomáhají umravnit řidiče, aby zde nelétali se svými auty jak blázni, na což zde bydlící občané neustále upozorňují. 🙂

  • Mne by zajímalo, když je tedy ta silnice majetkem JM kraje, zda dotyčný developer, který tam domy zbudoval, měl ve smlouvě od JM kraje také odsouhlaseno, že může bez adekvátní náhrady takto poškodit majetek kraje… dost bych se divil, kdyby tam něco takového bylo. 😀

    • Na zásah do silnice měl určitě developer smlouvu, bez toho by nemohl oficiálně do silnice kopnout. Také se standartně do těchto smluv dává, že musí uvést silnici do původního stavu. Toto nastane ale až po ukončení stavby a k tomu, jak je vidno, ještě nedošlo.